Chipsinvation

Inatt och några dagar framöver kommer Oskars bästa kompis Johan att bo hos oss. Han är hjärtkrossad och behöver pysslas om. Oskars inställning till ompyssling verkar vara att köpa hem ofantliga mängder chips, jordnötter, godis och cola. Vårt soffbord är för tillfället överbelamrat med påsar, skålar och burkar. Grabbarna ligger i soffan och kollar på "Pimp my ride".
De hälsar att de känner sig oerhört manliga.

Riktiga linslusar är de bägge två.



Det sötaste var ändå när Oskar öppnade en ny förpackning tandborstar och förklarade att den rosa var till honom, den gröna till Johan och den blå till mig.

Jag dör, så roligt!

Kommentarer :

#1: emmah

Hahaha! Jag dör så roligt! Det där med tandborstarna... Hälsa dina två män så gott från mig! Puss Puss

skriven
#2: mor

Hälsa Oskar att jag är mycket nöjd med genusperspektivet i hans agerande både vad gäller ompysslande och val av tandborstar ;)

skriven
#3: Elle

Hahahaha!! Vilken söt tandborstsamling!! Lilla familjen!! SAKNAR DEJ ANNA!

skriven

Kommentera inlägget här :