Quick one

Det har varit ganska full on de senaste dagarna. Jag jobbade hela helgen och sen har det gått i ett. I måndags var jag och hälsade på i Munka tillsammans med Emmah och Maria. Jätteskoj att träffa de nya hälsocoacherna under mer avslappnade former (jag var ju med på intervjudagen och då var de flesta ganska nervösa hehe) och kunna informera dem om projektet.

Imorgon bitti klockan 06.10 lyfter Emma och jag mot Stockholm.
Eller lyfter och lyfter... Vi ska ju faktiskt åka tåg! En helg i skrapan hos Emma och Johanna känns väldigt lockande. Lite shopping, lite god mat, bio och kanske en eller annan drink. I think I can survive.

Nej nu är det verkligen dags för mig att cykla till jobbet. Sen öppning idag, skönt! Jag ska koka ägg och laga havregrynsgröt till mig och Isak.

Ciao

Kommentarer :

#1: Emma

Åhhh! Jag lääängtar =) massa mys!!

skriven

Kommentera inlägget här :