Shoppingångest

Efter jobbet stack Oskar och jag in till Familia/Väla/Ikea för lite kvällsshopping.
Vi skulle köpa nya hyllor till lägenheten och Oskar skulle köpa skor.
Själv skulle jag endast kika efter ett par stövlar eftersom jag med råge fyllt min shoppingkvot i Stockholm. Det gick sådär.

Det började bra med hyllor, påslakanset och lite annat smått från Ikea. 
So far so good!

Sen började det gå utför. Jag köpte ett par stövlar, ett par vanliga skor,
ett par sandaler, en scarfs och två par leggings (!) Allting till väldigt bra pris visserligen, men jag har ändå shoppingångest.



Oskar shoppade loss han också. Vandringskängor och vanliga skor! Detta är alltså killen som annars handlar ett par skor vart femte år. Bra jobbat!

Nu är det dags för sängen - jag ska upp tidigt imorgon.
Planeringsdag på jobbet, jippii.

Kommentarer :

#1: Emma

Hehe, you go girl ;) kan du inte ta kort på det och lägga upp?

skriven

Kommentera inlägget här :