Ängelholm

Både Oskar och jag slutade tidigt så efter lunch idag drog vi till Ängelholm.

Vi promenerade längs Rönne å.


Sen tog vi en fika på Johansson's. Bästa fiket i stan, enligt mig. Vi hade köpt tidningar och satt länge i solen, drack kaffe och bara njöt.


Såhär trött var Oskar. Fast sen fick han shoppat lite nya fiskedrag och då blev han pigg igen.


Det är så fint med alla utslagna träd och buskar!


Efter fikan gick vi till Ostbutiken och handlade goda ostar. Eller rättare sagt - jag handlade goda ostar och Oskar köpte nån stinkande äcklig sak som påminner om Gamle Ole. Sen strollade vi längs gågatan och jag hittade färska jordgubbar.
De var urgoda!


Förresten så tipsade Grannemamman om detta klippet. Det är en fantastisk berättelse om en fars kärlek till sin son.
http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

Vill ni se the hole story så ta en titt på den långa versionen (10 min).
http://www.youtube.com/watch?v=flRvsO8m_KI&NR=1

Nog snackat. Nu låter vi helgens tema bli 'Yes, you can!'

Kommentarer :

#1: mor

Nu har jag sett även det långa inslaget...och gråtit igen...

skriven

Kommentera inlägget här :