En lång fredag

Oskar och P stack till gymmet åtta imorse. Det gjorde inte jag. Jag åt ostmackor och drack varm choklad istället, hihi.


I andra bloggar läser jag ibland att bloggaren 'bjussar på en osminkad bild'. Herregud, om jag ska vara ärlig vet jag inte när jag sist publicerade en bild när jag faktiskt var sminkad.

Och sorry, inte idag heller.


Efter frukosten cyklade Oskar och jag runt sjön. Vi körde inom Statoil, köpte frallor och tidningar och gick sen ner till Hjälmsjöparken och picknickade. Oskar fiskade och jag slappade i solen. Nice!


Tänk att denna fina park bara ligger 100 meter från vår lägenhet.


Här har vi också båten på sommaren.


Chiclit, ostfrallor och strålande sol. Mer kräver jag inte av en picknick.


På eftermiddagen körde vi hem till Calle och Lina och hälsade på. Oskar ville impa på Alma så han klättrade högst upp i blodboken.


På kvällen åt vi påskmat hemma hos Oskars föräldrar. Supergott med ägg, sill, räkor, avokado, lax, jansson, köttbullar och prinskorvar! Emma var också hemma och vi hann boka en helg då vi ska till Köpenhamn och hälsa på henne. Kanon!

Kommentarer :

#1: mor

Jag får hjärtstillestånd av att se Oskar i blodboken... och då är det ändå bara på kort... tack och lov att jag inte var där när han klättrade- ni hade fått ringa 112!!!

skriven

Kommentera inlägget här :