Grillat

Mor, Oskar och jag tog en promenix efter jobbet. Varmt, soligt och massor med vårtecken - en kanondag helt enkelt!

Ett hav av vitsippor på andra sidan sjön.


Ser ni humlan?


Fantastiska blommor!


Jag och min fina man.


Oskar och mor.


Vår vackra sjö.


Nu har vi precis grillat. Det blev korv i bröd och sallad till. Enkelt och gott!


MMM!


Vi gjorde också 'choklad i banan' i folie på grillen. När jag var mindre tyckte jag det var så jäkla gott. Idag proppade vi bananerna fulla med 70 procentig ekologisk choklad istället för Marabous mjölkchoklad som när man var liten. Vilken miss! Det blev inte alls gott... Jag åt dock upp min banan, medan Oskar klöktes och slängde sin.

Ikväll blir det lungt eftersom vi ska köra till Växjö tidigt imorn.
Tar kameran med mig!

Kommentera inlägget här :