Torsdagslyx

Ikväll har vi ätit en riktig brakmiddag. Oskar fixade fläskstek med sparris, sallad och guacemole till. Vi åt vid sju och jag är fortfarande så mätt att jag håller på att spricka. Oskar är inte speciellt förtjust i guacemole (jag älskar det) så det slutade med att jag smällde i mig nästan hela röran själv. Grymt gott, men aj min mage.
Varför lär jag mig aldrig?

Efter den middagen var det skönt med en promenad.


Jag och min fina man haha.


Vi klättrade på muren vid Hjälmsjöborg.


Sen hittade jag en massa vårtecken och Oskar muttrade.


Vackra utslagna träd nere på torget.



Tog ett foto på vårt hus också. Vi har den stora balkongen till höger.

Hela kvällen har jag underhållit Oskar med mina sångkunskaper, eller kanske snarare brist på sångkunskaper. Han har sagt en låt (ex 'Prins Ali - Aladdin') och sen har jag sjungit låten i den melodi jag tror är rätt. Detta låter kanske inte så kul, och det är möjligt att vi har en störd typ av humor, men jäklar vad roligt vi har haft! Föreställ er mig (som är totalt tondöv, på riktigt) klämma i för kung av fosterland 'Priiiiiiiiins Aliiiiii, viiiilken magiiiiiiiii Aliiiiia Babaaaa'. Hahaha!

Nu ska jag massera Oskar för han har fått ont i nacken. Imorn blir det Ängelholm med Oski efter jobbet. Sugen på att ta en fika Anna?

Kommentarer :

#1: mor

Fläskstek och guacamole...skum kombination...

skriven
#2: Anna

Alltså det var ingen dansk fettig fläskestek utan bara en stek av fläsk. Och då passar guacemole perfekt till! :)

skriven
#3: Grannemamman



Anna, du måste kolla på detta!!

Helt underbart!



http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY



Kram

skriven
#4: Grannemammans f.d. granne(mamma)

Jag skrattade och grät om vartannat... Underbart är bara förnamnet!

skriven

Kommentera inlägget här :