Ljuvliga kvällar

Jag älskar vårvärmen och de ljumma kvällarna vi haft i några veckor. 
Vi spenderar timmar på balkongen och uteserveringar och bara njuter...

Igår på Stationen.


Oskar hade jobbat hela natten och var dessutom lite sjuk. Ganska trött alltså...


Ikväll kom Pontan och hälsade på. Han åker till Nice på träningsläger imorn.
Det gör förresten min syster Stina också. Lyckostar!


Pontan och jag gjorde smoothies och sen gick vi en skön promenad. Vi traskade ner i byn och köpte viktiga saker som cappucino, solkräm och after sun. När vi kom hem gjorde vi varma mackor och kollade på film. Vi såg 'Pojken i den randiga pjamasen'. En mycket bra - men hemsk - film om andra världskriget.

Förresten så fick jag en överraskning av Oskar när jag kom hem. Röda rosor, Anton Berg-marsipan och mitt favoritvin. Han är bara bäst, min man.


Jag somnade i soffan efter filmen och är jättepigg nu. Ute har det börjat åska och regna ordentligt. Jag hoppas verkligen det blir uppehållsväder imorn. Vi ska vara ute med barnen hela dagen, eftersom alla möbler på Paviljongen flyttats till Bering (vår nya förskola). Så håll tummarna!

Kommentera inlägget här :