Solnedgång

Knäppte en bild på solnegången över Ringåsen nyss. Kanske inte lika fin som solnedgångarna över Sydkinesiska havet, men ganska nice ändå!


På tal om nice... Det ska bli jäkligt skönt att få lön på måndag!
När jag satt och betalade mina räkningar insåg jag att jag inte fått lön sen december. Det är ett tag sen. Och lönen jag får nu i april kommer bara att vara för två helger på Statoil och åtta fjuttiga dagar på förskolan. Kommunen ligger alltid en månad efter med lönen för timanställda. Segt! Men jag ska inte klaga. Det var ju ingen som tvingade mig att sticka utomlands och lata mig i tio härliga veckor...

Förresten så fyller Oskars mor år idag. Stort grattis till dig, Lisa!

Kommentarer :

#1: becks

hej ekis. har du kollat upp nån helg som funkar för dig ? jag har köpt inlines. jag kan ta med dom till dig så kan vi åka :) puss.

skriven
#2: la petit

på tal om nice, JAG SKA TILL NICE. hihi

skriven

Kommentera inlägget här :