Alice

Jag har tidigare berättat för er om Alice. Jag hade egentligen tänkt vänta till efter dopet med att delge er den fantastiska nyheten att jag ska bli gudmor åt henne. Jag ska vara fadder också. Det verkar vara lite förvirring kring begreppen men såhär ligger det till: jag ska hålla henne i kyrkan. Dessutom ska jag lära henne allt jag kan i framtiden. Jag ska passa henne när hennes föräldrar vill ut och roa sig och jag ska skämma bort henne, jättemycket :)



Vill ni se fler bilder på Alice kan ni surfa in här.


Kommentarer :

#1: Lina

Åhh sicken sötnos!!

Och grattis till Gudmor/Fadder Anna =)

skriven
#2: Emmah

Oj oj oj nu skärps kraven på nya uppdateringar och bilder på min blogg...

skriven
#3: robban

såja gudmor nu liknar det något, nu väntar bara hennes far på att få va med på bloggen..har några bilder du kan få som är fina

skriven
#4: Anna

Vad bra, du kan maila dem till mig om du vill :)

skriven
#5: mor

Jag vill också ha en "Alice" att skämma bort...

skriven

Kommentera inlägget här :