Godmorgon

Det var riktigt kul igår! Här ser ni kvällens enda bild, haha.


Klara, Sofie och jag träffades först här för att dricka lite vin innan vi begav oss ner till David, där resten av gruppen väntade. Senare gick vi till Sivans och dansade. Det var bartömning och grymt mycket folk ute, så dansgolvet var mer än packat. Vid ett började jag tröttna på att bli trampad på tårna så då begav jag mig hemåt. Jag vaknade för en timme sen och känner mig piggare än jag varit på hela veckan. Vad är det för fel på mig? Nu blir det lussebulle och mjölk till frukost!

Förhoppningsvis blir det en sväng om kyrkan ikväll för att lyssna på kören som går lucia och sen ska jag hämta Stina vid tåget. Hon och Christian (Olsson) har varit på landslagsträning i helgen :)

På torsdag kommer Oskar och jag längtar så jag nästan går sönder. Kommer att bli svårt att släppa iväg honom efter jul...

Kommentera inlägget här :