Imorgon

Imorgon, mina vänner, kommer äntligen Oskar hem! Kan ni fatta att det äntligen är dags? Sen åker han visserligen igen, men vi ska njuta varje sekund av dessa tio dagar.

Denna veckan har varit väldigt bra. Det är kanske för att jag vet att Oskar snart kommer som jag har kunnat slappna av och njuta av tillvaron. Eller så har jag bara blivit lika slapp som alla andra studenter. Istället för att ha panik över all fritid har jag kunnat njuta av den genom att promenera, läsa böcker och festa med kompisarna. För festat har vi gjort denna veckan - både i lördags och igår. För mig måste det vara nån form av rekord, jag som har varit världens tråkigaste människa de senaste månaderna.

Här kommer lite bilder från gårdagen.
Förfest hemma hos David med andra lärarstudenter.


Dennis och tjejerna.


Kim och Sofie, bägge läser i min grupp.


Shotten, Rickard och jag. Rickard är från Örkelljunga.


Kvällens sötaste, Sofie och Klara.


Vackra Kani gömmer sig.


Vissa drog till Statoil för att fyllekäka. Andra gjorde fruktsallad haha.


Idag har det kommit ännu mer snö. Jag gick till biblioteket innan och såg bokstavligt talat ut som en snögubbe när jag kom fram. Nu är det -5 grader och helt perfekt ute. Hoppas, hoppas det håller sig till jul!


Ikväll ska jag över till Sofie och kolla på Bonde-finalen. Imorgon är det redovisning av rollspel samt opponering på de andra gruppernas. Efter skolan ska jag skjutsa Stina och alla hennes saker till tåget och sen ska jag snabbt som attans hem och göra mig vacker. Om Oskars flyg är i tid ska vi nämligen gå till Båten och äta.

Jag kan ju även passa på att säga välkommen hem till mamma och pappa som varit på Gran Canaria en vecka. Vissa har det bra... :)




Kommentarer :

#1: Tanja

Säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!! njut nu massa av att ha han hemma.. tänk bara på hur mysigt det är just då, fundera inte över att han ska tillbaka får då kan det vara svårt att verkligen unna sig den tiden man har... massa kramar

skriven
#2: Emmah

Åh va underbart! Hoppas ni får riktigt härliga dagar ihop! Puss o Kram

skriven

Kommentera inlägget här :