Ja se det snöar

Ja, se det snöar, ja se det snöar...


Utbytesstudenterna på Campus är helt vilda. De skriker och rullar sig i snön och tar kort och håller på. Ganska underhållande att kolla på :)

Idag har jag intervjuat Stina för laborationsuppgiften jag ska göra över jul. Det gick bra, hon var duktig och svarade lydigt på alla mina frågor. Så imorgon ska jag sammanställa intervjun och börja skriva på mina delar av rapporten. 15 sidor ska skrivas mellan jul och nyår, så det är bara att börja. Jag vill göra klart så mycket som möjligt innan julhelgen för att bara kunna mysa med Oskar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer några tjejer från klassen hit. Ikväll ska vi gå till Stallarna där ett band spelar ikväll. Kan nog bli lajbans.

Kommentarer :

#1: Lina

Åååå va mycket snö!!

skriven

Kommentera inlägget här :