Julafton

Här kommer bilder från igår. Vi firade lugnt med den närmaste släkten, som vanligt. Extra mysigt med snö och härligt väder!

Tre fina flickor framför granen.


Hela familjen samlad.


Mamma med farmor och mormor.


Ännu ett foto på systrarna...


Pappa i full färd med grönkålen.


Årets gran. Enligt mor det enda hon får bestämma i huset Haha.


Christopher och Kajsa.


Kejs och jag. Lägg märke till min rosett :)


Senare kom Oskar och vi spelade GENI.


Alla var väldigt engagerade.


Kajsa och jag föll på mållinjen. 


Därför krävde vi revanch efter juldagsfrukosten imorse.


Idag gick det bättre, tack vare förstärkning i form av Lisa.


Ikväll blir det bara slappande framför brasan. Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen kör vi direkt till Matteröds kyrka för Alice dop.

Kommentarer :

#1: Emmah

Ska bli så kul att träffa er imorgon! Kram

skriven
#2: stina

jag har fått större biceps sen förra julen!!!!

skriven
#3: mor

Haha(rått skratt), ni föll inte på mållinjen, ni föll på eget grepp!!!

skriven

Kommentera inlägget här :