Juligt

Kajsa och jag började dagen med en promenad tillsammans med mormor och morfar i snön. Mys!


Hemma står granen så grön och grann i stugan. Julstämningen är på topp!


Idag gjorde pappa grönkål i fem timmar. 20 kilo blev fina knippen som är redo att tillagas.


Mums!


I eftermiddags hälsade Pontan och jag på Tanja och Henke i Åstorp. Världens bästa Tanja bjöd på fika och många goa skratt. De har fått så fint i sitt hus - jag är riktigt avundsjuk på all plats. Våra 55 kvm känns väldigt litet i jämförelse...

Nu ikväll tog vi en sväng om gymmet. Oskar var stilig i sin Kosova-träningsdress :)



Imorgon ska Pontan och jag åka skidor på Vallåsen. Jag önskar att Oskar kunde följa med, men han gör nog rätt i att värna om sitt stackars knä... På kvällen firar vi lillejul hos familjen Svärdh i Klippan - jag längtar!

Nu ska jag gå och leta upp skidor och pjäxor samt förbereda matsäck inför imorgon. Återkommer med bilder.

Kommentera inlägget här :