Marängswiss

På väg hem från praktiken blev jag akut sugen på marängswiss. Jag visste att jag hade många timmars skrivande framför mig så jag svängde inom Coop och laddade upp med ekologisk vaniljglass, bananer och maränger.

Riktigt såhär mycket gjorde jag inte, men jag hittar inte sladden till kameran så ni får hålla tillgodo med en lånebild.


Nu när jag gjort klart mina vfu-uppgifter känns det ganska bra. Jag har antagligen överarbetat, men hellre det. Jag tycker om att lämna in och känna mig nöjd.

Nu ska jag äta ett ägg och sen sätta mig och läsa på om satsdelar. Det är urtrist, men ett nödvändigt moment i svenska-undervisningen. Det känns som jag glömt hälften sen gymnasiet så det är väl lika bra att repetera lite. Hoppas ni har en lika rolig kväll som jag :)

Kommentarer :

#1: Christel i Halmstad

http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=3501&Grp=83&n=10http: //www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=3514&Grp=83&n=10



Kolla dom har isbjörnar där också samt på Plantagen!!

skriven

Kommentera inlägget här :