Update

Jaha, då har Oskar åkt tillbaka till Balkan och jag är tillbaka i Örkelljunga. Vi körde 5.30 imorse för att vara uppe i god tid innan Oskars flyg gick. Jag packade upp julklapparna, vattnade blommorna och tog in posten. Sen körde jag hem igen. Campus var spöklikt tyst och ödsligt.

Nu har jag en rapport att skriva klart och imorgon ska vi fira nyår i Kristianstad hos Kajsa och Christopher. Jag har inte direkt prioriterat skolarbetet när Oskar varit hemma. Rättare sagt har jag inte skrivit en rad och inte läst en enda vetenskaplig bok. Det har varit väldigt skönt att bara umgås utan att tänka på skolan. Det får jag sota för nu, jag kommer att ha häcken full de kommande dagarna. Så förlåt alla friidrottare för att jag sviker på starkemans-tävlingen ikväll...

En sak som piggar upp är vädret - såhär vackert är det ute nu!


Kommentarer :

#1: Ralf

Du har konstiga prioriteringar, studier och kärlek före träning och starkemans tävlingar, sånt jag aldrig har förstått;). Vi var 18 stycken varav 5 tjejer, Tanja var med, delad trea. Fiffe vann killarnas igen. Gott nytt år

skriven

Kommentera inlägget här :