Vinterland

Åh, vad härligt det är med all snö ute! Det är verkligen gnistrande vackert och vi njuter i fulla drag. Vi har varit ute massor denna helgen. Efter lunch idag åkte vi in till stan och fixade de sista julklapparna och avslutade med lussebullar och varm choklad på Broqvists. Mums!

Snart ska jag läsa ut min bok och sen packa inför jul och nyår i Öa. Oskar är i köket och grejar med hemliga saker. Han fnissar och hyschar åt sig själv, jag vet inte om det är ett gott tecken?

Jag har fått en likadan t-shirt som Oskar har på bilden :)


Det har blivit många fjantbilder denna helgen...


När vi var på väg ut idag skrek Oskar 'kolla håret, det är fluffigt' och jag måste ge honom rätt. Mer fluff än vanligt minsann. Är det kylan som gör underverk för mitt vanligtvis så platta hår?


Vackra vinterlandskap!

Kommentarer :

#1: calle

många o röda rönnbär som på bilden betyder en kall vinter.... träffande!

skriven
#2: robban

hej fröken anna.



konstigt att du inte har skrivit att du ska bli gudmor, för på annandagen ska anna ek bli gudmor. mvh den lyckliga fadern

skriven
#3: Anna

Haha, jag som tänkte överraska, men okej :) Pussa världens sötaste Alice från mig!!

skriven
#4: robban

nu tittar jag på din blogg och där står inget om alice. hon pussar tillbaka.

skriven

Kommentera inlägget här :