Bangkok coming up

Detta lär bli sista uppdateringen på hemmaplan. Nästa gång vi hörs är jag i Bangkok. Nu är jag äntligen färdigpackad! Jag har säkert alldeles för mycket kläder med mig, som vanligt. Jag packade, tog bort en del men ändå väger ryggan nästan15 kilo. Nåväl, Oskar kommer ju ner med en 95 liters ryggsäck om 6 veckor så då får jag väl dimpa över lite på honom. För det känns som man kommer att shoppa på sig en del under tio veckor på resande fot.

Idag har Oskar och jag bara myst. Vi sov länge och gick sen en promenad på sjön. Oskar borrade och där är 15 cm kärnis - wow! Ikväll har vi lagat middag och tittat på Forrest Gump. Jag kan inte riktigt fatta att jag inte kommer att träffa Oskar på sex hela veckor. Det är jättelänge. När vi pratade om det innan kunde jag inte hålla mig. De stora krokodiltårarna kom och jag tjöt så att Oskar till sist började skratta. Då slutade jag gråta och kom på att tiden kommer att gå fort.
Nu ska vi klämma i oss det sista av cheesecaken och sen kommer Emma över för att säga hejdå.

Lite av det som komma skall:
Blomstermarknader


Catching up med gamla resekompisar (Tina till vänster i bild)


Tempeln i Ankor Wat


Fruktmarknader


Sihanoukville, Kambodja


Vitaminer!


Klättring på Phi phi


Lata dagar på stranden


Sköt om er härhemma och som sagt - på återseende från Bangkok!

Kommentarer :

#1: mor

Sköt om er ni också, och ta hand om varandra! Stora kramar mamma

skriven
#2: mor

Sköt om er ni också, och ta hand om varandra! Stora kramar mamma

skriven
#3: Anonym

Jag är så avundsjuuuuuuuuk! AAAAAA jag vill också åka bort till värmen. Ha det så roligt! Njut lite för mig med :)

skriven
#4: Lina

Ha det så gott!! Ser ju underbart ut på bilderna! Bara jag tänker på om jag skulle va ifrån calle så länge får jag panik, men jag e ju litta tramsig oxå =)

skriven

Kommentera inlägget här :