Gapar tomt

När jag gick upp för att äta frukost imorse möttes jag av ett nästan tomt kylskåp och ett lika gapande skafferi. Det fanns följande:

1 förp apelsinjuice
½ paket crostini
2 stora brieostar
Bananer
Valnötter

Känns som det är dags att ta en ordentlig sväng om coop och bunkra upp med lite mat. Jag är sugen på sallad, färsk pasta, lax, avokado, vaniljyoghurt...

Förresten så har jag stängt in Oskar i sovrummet. Han har fått vinterkräksjukan. Det har Kajsa också fått. Kom på en sak till jag måste handla
- hela vitpepparkorn!

Nej, nu får jag rappa på. In i duschen och sen långpromenad i det fina vädret med mor.

Kommentarer :

#1: Tanja

usch kräksjuka inget kul.. tack för nomineringen förresten, hade hoppats på årets snyggaste men jaja fåre ta vad man får ;)..

skriven

Kommentera inlägget här :