NYÅR

Nyårsafton firades hemma hos mor och far tillsammans med Catta, Joakim, Kajsa, Christopher, Stina och Lisa. Jag jobbade hela dagen så Oskar och Christopher förberedde och lagade all mat. Det blev ett ganska lugnt firande - god mat, lagom med champagne (för vissa i alla fall, hrm), sällskapsspel och raketer. Jag öppnade på jobbet idag och var väl inte jättepigg när klockan ringde sju imorse. Men nu har jag jobbat sista passet innan resan. Ska bli underbart med nästan tio veckors semester!

Christopher in action.


Oskar förbereder stekarna - yes vi hade tre kilo kött.


Lisa, Stina och Joakim såg ut att ha kul i väntan på maten.


Till förrätt fick vi en kryddstark toast skagen.


Och till huvudrätt bjöds det på fläskstek, potatisgratäng, sparris, smörstekta champinjoner och grönsallad. Mums!


Redo att hugga in.


Jag i kvällens outfit.


Stina och Christopher.


Efter maten spelade vi Brainstorm.


Vissa gillade glasögonen.


Andra gjorde det inte.


Nere vid sjön för att kolla på fyrverkerierna.


Oskar och jag vid tolvslaget. Ser ut som att vissa fick kämpa för att hålla ögonen öppna.


Catta med sitt värmehjärta.


Detta var tänkt att bli ett vackert nyårskort på Kajsa och Christopher... Haha!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!

Kommentarer :

#1: emmah

Gott nytt år!

skriven

Kommentera inlägget här :