Sihanoukville

Vi anlande till Sihanoukville vid lunchtid idag, sa vi har redan hunnit med nagra timmar pa stranden. Har ar helt underbart!

Rakt nedanfor dar vi bor ligger denna trevliga strand dar vi at lunch idag.


Vi tog en skon promenad i vattenbrynet.


Sa vackert!


Vi njot av eftermiddagssolen och goda drinkar pa Otres beach.


Stranden som vi bor pa.


Ikvall at vi grillat nere pa stranden - mums! Goa fatoljer, eller hur?


Sahar ser vart guesthouse ut. Det ligger i ett valdigt lugnt omrade, mittemot premiarministerns 'sommarstuga'. Det ar ingen stuga kan vi meddela, snarare ett palats pa nagra tusen kvadrat. Kommer bilder pa det sen.


Nu ska vi fortsatta fira min fodelsedag och insupa lugnet har nere. Imorgon blir det en soft dag pa stranden och i overmorgon ska vi hyra cyklar och se oss omkring runt Sihanoukville.

Ah, vad jag ar glad att vara har - nu kanns det som riktig semester!

Kommentarer :

#1: moster

Sååå härligt! Ett perfekt ställe att fira födelsedagen på! Grattis grattis Anna!

skriven
#2: Viktoria

Stort grattis på födelsedagen! vilket underbart ställe ni är på. Det är så kul att följa er resa här på bloggen.

Kramar

skriven
#3: Anonym

grattis anna! du är såååå saknad

skriven
#4: Anonym

Tänker sluta läsa din blogg blir så avis hela tiden!!! Grattis på födelsedagen gumman!!

skriven
#5: tanja

det var jag i förra inläget glömde bara för en kort stund bort vad jag hette

skriven
#6: mor

Än en gång- GRATTIS på födelsedagen!!!!! Vilken härlig strand!!! Hur varmt är det i vattnet?

Stora kramar till er bägge!

skriven
#7: Anna

Ingen aning om hur varmt det ar i vattnet, men pa eftermiddagana kan man vara i laaaange utan att frysa sa jag skulle tippa pa minst 25 grader!

skriven
#8: Emmah

Det ser helt fantastiskt ut! Grattis (retroaktivt) från mig också! Önskar jag vore där! Kramar

skriven
#9: Tina

Grattis Anna! Det ser helt underbart ut där ni är så det måste vara en bra födelsedag... Vi kom hem till kalla och grå Sverige inatt och det känns lite tungt efter en stund i paradiset. Hoppas att ni fortsätter ha det bra och glöm inte bort att njuta ordentligt (vilket jag tror ni gör)!! Kram från mig och Rufus

skriven

Kommentera inlägget här :