Sista dagen i Bangkok

Idag var alltsa sista dagen i Bangkok pa ett tag. Imorgon bar det av mot Kambodja. Idag har vi haft en mycket skon dag. Vi har strosat genom de lite fraschare delarna av Bangkok - besokte bland annat Bangkoks storsta gronomrade, vilket var helt fantastiskt. Efter allt traskande langs gator och i parker tog vi skytrainet till Siam Centre dar vi gick pa gold class bio. Vi sag filmen Australia och den var grymt bra. Bade Kajsa och jag grat sa att thailandarna blev alldeles forskrackta.

Vem sa att det inte finns gronomraden i Bangkok? Oerhort sallsynta visserligen, men det finns!


Var ar allt folk?


Jag myser i gold class. Fallbara fatoljer, filt, kudde och fritt med dricka och snacks ingick i de 100 kronor som vi betalade for biljatten. Prisvart, eller vad sager ni?


Imorgon bar det av mot Siam Reap, Kambodja. Vi hors dar!

Kommentarer :

#1: mor

Vilken bio! Synd att inte flygplansstolarna ser ut så...

skriven
#2: Tanja

Oj flashigt värre!! Var nu rädd om er för allt i världen... känner lite tjatig mamma varning på mig här så jag slutar direkt igen.. puss kram

skriven
#3: Anonym

Jösses, det var verkligen en sida av Bangkok som vi missat helt!

skriven
#4: emma svärdh

hej Anna!!!



jag visste inte att du hade blogg, mor berättade. Det var ju bra hon gjorde det, så hade jag underhållning söndag kväll :-D

gud va härligt det ser ut, ser SÅ mycket fram emot fler bilder! kram på sig fantastiska Anna!

skriven
#5: Oskar

hej älskling! Wow, synd att vi inte hade råd med det sist, haha, sista dagen va ganska fattig.

skriven
#6: Lina

Jo den filmen va super bra, har sett den ja då inte i lyx fåtöljer...avis!!! Att det va så grönt kan man knappast tro när det typ sticker i ögon i början när man e där. Överraskningarnas stad =)

Ha det fortsatt bra!

skriven

Kommentera inlägget här :