Bränd majs

Igår kom Anna hit och vi åt grillat på balkongen. Eller bränt, snarare. Oskar fick för sig att han ville grilla majskolvar och behöll blasten på 'för att det är så dekorativt'. Och visst var det fint - tills blasten började brinna. Men inte ens brinnande blast och en skrikande sambo bet på Oskar, han påstod att han älskade doften av brända blad. Haha, fast i slutändan blev det väldigt gott.
Anna och jag mumsade i oss en hel del.



Anna har semester och spenderar sina dagar på playan. Åh, mys!


Det blev en skön kväll på balkongen, trots att regnmolnen drog sig närmare.
Gud, vad jag kommer att sakna alla spontana grillkvällar och galna upptåg med mina bästa vänner när jag flyttar. Fast jag är ju hemma en del och sen hoppas jag på många besök i vår nya lya. Det lär jag behöva, med en sambo på Balkan...

Kommentera inlägget här :