Grillning i Tyringe

Igår var vi hos Emmah och Robban i Tyringe. Det är helt otroligt hur mycket Emmahs mage växt sen sist jag såg henne!


Jag var tvungen att kela med den...


Emmah och jag har alltid lika roligt när vi ses. Som vi skrattade...


Stackars Emmah brände handen så vi fick promenera över till hennes föräldrar och låna aloe vera.


Alla gillar deras nya lampa. Utom Emmah. Jag tycker den är skitsnygg!


Efter fikan klämde Oskar och jag ihop oss i fåtöljen och kollade på Stå Upp.


Det blev en mysig kväll med mycket barn-, inrednings- och jobbsnack. Jag har lovat att vara förste barnpassare när Alice behagar att komma ut. Oskar såg livrädd ut när han hörde det, men jag övertygade honom om att det kan vara bra att träna. Om en sådär sex-sju år kan det kanske vara dags...

Kommentarer :

#1: Lina

Vilken söt mage hon har =) Men helt plötsligt står man där tjock o rund!



Låter ju lovande med extra jobb, skönt för dig!

skriven
#2: P

Såå lång tid innan det kommer en liten Oskar Jr? :P

skriven
#3: Elle

ÅÅÅ vad jag saknar er!!! Å Emmahs "lilla mage" sååå fin!!! Pussss!

skriven

Kommentera inlägget här :