Köpt soffa

Imorse vaknade jag pigg som en nötkärna. Okej, det var kanske till att ta i, men ganska pigg var jag. Och jag kunde stänga min mun. Svullnaden var nästan borta, tjoho!

Så efter jobb idag körde jag till Möbelkompaniet för att leta soffa. Resultatlöst. Där fanns många fina, men ingen som får plats i vår lilla lägenhet. Så jag tuffade vidare mot Härliga Hem och strosade runt utan några större förhoppningar... Och rätt som det var stod den där framför mig - vår nya soffa.

Jag slängde iväg ett mms till Oskar och sen var det avgjort.

Jag ska dock piffa upp den med snyggare kuddar och nån pläd.

Det blev även en sväng om Bolagret där jag köpte en taklampa.
Den vänstra på bilden.
 

Nu ska Oskar och jag ut och köra inlines. Jag känner egentligen för en joggingtur, men bör nog ta det lugnt ett par dagar till...

Kommentarer :

#1: Anonym

Ser väldigt fin och skön ut! Och väldigt bra att du mår bättre, det blir bra så småningom när tanduslingen är borta:)Grattis till jobbet också, det mesta löser sig ser det ut som... Ha det bra!

Kram

skriven
#2: svärmor

Ser väldigt fin och skön ut! Och väldigt bra att du mår bättre, det blir bra så småningom när tanduslingen är borta:)Grattis till jobbet också, det mesta löser sig ser det ut som... Ha det bra!

Kram

skriven
#3: svärmor

Ser ut som om jag är jäkligt tjatig;)

skriven
#4: Anonym

det är du:)

skriven
#5: emmah

MYCKET SNYGG!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :