Mer sol och bad

Jädrans vad effektiv jag har varit imorse. Började med en joggingtur (behövlig, tro mig), sen tog jag farmor till vårdcentralen och kyrkogården. När vi kom hem plockade vi några liter jordgubbar i trädgårdslandet, fikade och nu ska jag gå ner till sjön och ta ett dopp. Klockan är bara tio men det är redan stekande hett. Tur man är ledig och kan bada.

Imorgon ska vi paddla så i em ska jag nog slänga ihop nåt gott att ha med. Anna skulle göra en cous-coussallad till lunch så jag funderar på att väga upp nyttigheterna med smarriga kladdmuffins. Eller kanske bananmuffins? Hmm, får se vad det blir.

Här kommer förresten en bild på min nya frisyr. Jag klippte mig samma dag som vi åkte på semester.

Kommentarer :

#1: Emmah

Väldigt tjusigt!

skriven
#2: mor

Snygg färg och klippning! I morgon åker Magntornarna hemåt. Stina och jag stannar ett dygn till. Petter (Unos son) kör oss till flygplatsen. Himla snällt!!! Ses snart, stora kramar!

skriven
#3: Elle

Snygg-Anna!!!

skriven
#4: emma

riktigt snyggt! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :