Picknick på balkongen

Ikväll tänkte jag överraska Oskar med mysig picknick nere vid sjön. Jag skyndade hem från farfar, wokade kycklingfilé, packade ner papptallrikar och vin...

Tji fick jag. När jag en halvtimme senare stod redo i sarong och bikini började det regna. Men skam den som ger sig - vi hade picknick på balkongen istället.

Inte lika mysigt, men helt okej. Vardagsromantik är det viktigaste som finns!


Nu blir det film och chips i soffan.  

Han är verkligen det bästa som finns, min Oskar.

Kommentarer :

#1: Emmah

Åh va söta ni är!

skriven
#2: rebecka

skriven
#3: rebecka

helt rätt ek. vardagsromantik behövs ! och ni är så grymt fina tillsammans !!

skriven
#4: emma svärdh

bästa som finns vet jag inte, men bra e han!

Som bror är han på en klart delad förstaplats med Calle, guldmedalj till båda två :-D

skriven
#5: Elisabet Svardh

Personligen tucker jag att alla mina tre ungar kommer pa delad guldmedaljplats!!!! Fast mina svarbarn ar nara... Roligt att lasa om din bravader Anna. Ha det gott darhemma, vi ses snart. Ge var son en kram fran mor och far

skriven
#6: Oskar

hmm, jag e nog lite före dom andra ändå, eller vad säger du mor? :)

skriven

Kommentera inlägget här :