Tosselilla

Här kommer lite bilder från vår utflykt till Tosselilla häromdagen. Gud så kul det är att leka lite, även som vuxen! Regnmolnen låg tunga men det var faktiskt ganska bra - inga köer till karusellerna!

Oskar in action



Emma och Alma i bollhavet. Undrar vem som hade roligast?


Grillning. Tosselilla tillhandahåller grillkol och tändväska, resten tar du med själv. Perfekt!


Denna åkte jag två gånger på raken. Sen kräktes jag nästan.


Jag hade så fullt upp med att leka att jag glömde bort att ta kort. Lina fotade
(av förståeliga skäl) desto mer. Om jag får tag i hennes bilder lägger jag upp dem också. Jag vet att där är några grymma från när vi körde hinderbana i Tarzanskogen :)

Kommentarer :

#1: M

Det är inte långt till Ystad från Tomelilla!

skriven
#2: Lina

Du ska få dom, där va ju några riktigt grymma på dig ju =)

skriven
#3: Lisa

den där sista karusellen är himlans rolig :P

skriven

Kommentera inlägget här :