Vissa äter chips...

Vissa äter chips när de vill ha nåt gott på kvällen. Det hade jag också gjort om jag haft några hemma. Det hade jag inte, så jag tog det näst bästa.

Ättiksgurka och kokt ägg haha.

Som ni förstår är inte utbudet i vår kyl det roligaste just nu...

Ikväll har Oskar och jag börjat flyttpacka. Vi började med att röja ur förrådet i källaren och fortsatte sen med våra vinterkläder, julsaker mm. Sånt man (förhoppningsvis) inte behöver den kommande månaden. Det resulterade i tio fyllda flyttkartonger. Fem i källaren och fem här uppe. Känns gött att vara igång!

Oskar tycker att jag är fullkomligt hysterisk som vill börja redan, men jag tycker det är skönt att slippa stressa med packning och flyttstädning samtidigt. 


Nu ska jag hoppa i säng, lång dag på jobbet imorn. Vi hörs!

Kommentarer :

#1: mor

Men Anna, ni har ju ingen lägenhet ännu... nu är pappa rädd att du ska komma hem med 50 flyttlådor :))))

skriven
#2: Maria

Hej. Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne på din blogg :)

skriven
#3: moster

efter alla år med Ola (som tycker att man packar en kvart innan avfärd) så har jag lärt mig att smygpacka.. men det är kanske inte så lätt med flyttkartonger...

skriven

Kommentera inlägget här :