Chins

Barnen gillade inte min look idag. Jag hade lockigt hår och glasögonen på.
De blängde på mig, kände på håret och sa men Anna, varför gör du så?



Efter jobbet stack vi till gymmet och jag körde ett grymt bra pass - bröst, serratus och rygg. Just ryggen är något jag ska jobba på. Jag har nämligen bestämt att jag ska klara 10 chins innan sommaren är slut. Och om man säger såhär: jag är inte riktigt där än. Men just wait - har jag bestämt mig för något blir det oftast så. Jag tänker också skärpa till mig i bänkpress. Där ska jag ta 60, snart.


Nu har vi precis lagat middag. Det blev melon- och valnötssallad, nypotatis, gräddfilssås och karré. Jag älskar sommarmat! Nu sitter vi och sippar på ett glas vin och jag har lovat att ge Oskar massage om en stund. Han anser att han får alldeles för lite av den varan, med tanke på att han bor ihop med en massageterapeut. Och ja, jag är beredd att hålla med.

Förresten, om ni vill se min kusin Julias balbilder - kolla här eller här.

Kommentarer :

#1: Ralf

Det är bra du tränar inför starkemans tävlingen.

skriven
#2: emma svärdh

jag tycker du e snygg oavsett vad du har på!

skriven

Kommentera inlägget här :