Fortfarande uppe

Har inte lyckats komma i säng än. Nåja, vad gör det? Imorn går jag ju på semester och har all tid i världen att vila. Inte för att jag tror att jag kommer att vila så mycket. Jag gillar inte att vila. Jag tycker det är tråkigt att sova och slöa. Jag vet, jag är en störd människa. Och ja, jag vet att det lär ändras om jag får barn nångång i framtiden. Men tills dess får jag helt enkelt njuta av all överskottsengeri. Ibland förstår jag inte hur Oskar står ut med mig. Men Oski har den fantastiska förmågan att kunna slappna av och inte störas det minsta av att jag far fram som en virvelvind och pysslar med än det ena än det andra. Och tur är väl det, för annars hade det nog lätt blivit jobbigt.

På tal om Oskar så har vi en liten fajt going on här hemma. Oskar vill av någon underlig anledning köpa denna cross/motarden. Jag tycker det verkar vara en liten skitmoppe och sen tror jag inte den är bekväm att sitta på heller.
Klicka för att se nästa bild

Jag vill istället ha denna grymma KTMen. Behöver kanske inte vara exakt denna, men en KTM vill jag ha.


Okej, nu ska jag göra ett försök till att lägga mig. Hörs imorn!

Kommentarer :

#1: calle

du har helt rätt anna! en sån ktm e mycket bättre än den lilla skitmoppen... ktm 950 super enduro ska de va!

skriven
#2: Grannemamman

Men Anna, ska du köra eller åka?

skriven
#3: mor

Definitivt NEJ!!!!!!!!!!!!!

skriven
#4: Klara &Sara

Anna, nu är det så här att vi två små kusiner tycker att du och Oskar ska åka med ner till Medveja! Eftersom ni lovade detta på Julias student!

Så det så!

skriven
#5: Moster

Vad sägs om en biogasbil? Eller en elcykel? Och Medveja, det tycker jag också!

skriven

Kommentera inlägget här :