Midsommar

Firandet började redan på eftermiddagen med jordgubbstårta och rosévin.


Anna och jag var midsommarfina i vitt.


Oskar fixar med maten.


Vad vore midsommar utan en klassisk spännebild?



Oskar och jag.


Söta lillasyster.


Moi med god sommardrink!


Glada gänget.


Några av oss gick ut för att plocka blommor. Jag med säckatören i högsta hugg!


Lisa på blomjakt.


Utbudet var dock skralt. Plus att det började regna.
Till sist fick vi i alla fall ihop en bukett.


Vår midsommarbuffé.


Sen blev det ännu mer tårta. Denna gången med maräng, chokladkräm, vildhallon och jordgubbar. Mums!


Senare på kvällen spelade vi buzz och sjöng Singstar. Här ses lag ANKA
(som fullkomligt utklassade de andra i Buzz)


Anna och Oskar gick in för det här med Singstar.

Oski, Lisa och Christopher släppte loss till svenska schlagerhits.


Wow, nu blev det ganska många bilder. Det får räcka såhär. Kvällen avslutades ganska tidigt, jag kröp i säng redan klockan ett. Ganska skönt, eftersom vi hållit igång sen tidig eftermiddagen.

Ikväll har vi haft Bo och Lisa här på besök. De lämnade över husvagnen
(Oskar och jag drar på campingsemester nästa vecka), vi åt middag och gick en promenad i kvällssolen. Nu kollar vi på Rocky-filmerna och jag ska snart packa ihop lite grejor till imorn. Då ska nämligen Oskar, Emma och jag cykla på Ven.
Det ska bli grymt kul - tänk att jag är 22 år och aldrig varit på Ven! Återkommer med bilder imorgon.

Kommentarer :

#1: Kristina

Jag har minnen där vi kusiner cyklade på ven.

Men det kanske inte var alla kusiner utan mest min ystadborna + Karin,Ola, Julia & Klara!?!

skriven
#2: anna nilsson

Mkt trevlig kväll! Jag tackar och bockar!

skriven
#3: Emmah

Glad midsommar! (i efterskott)

skriven
#4: Anna

Vi var på cykelsemester på Bornholm minns jag... När folk trodde att Uffe hade 3 fruar haha.

skriven
#5: mor

Ja på Bornholmsresan hade de andra gästerna på hotellet lite bekymmer...:))

skriven

Kommentera inlägget här :