Packat och klart

Husvagnen packad, vinet på kylning och vi är redo att ge oss av, nästan.

Imorgon bitti ska Oskar lämna blodprov och jag klippa mig, men sen bär det av. Första stoppet blir Tredenborgs camping utanför Sölvesborg. Ska bli grymt härligt med några dagars semester! Jag har packat ner massor med böcker, Oskar fiskegrejor och sen tar vi med oss cyklar och inlines. Läsning och fiske i all ära, men både Oskar och jag blir nippriga av för mycket stillasittande!

Ha det riktigt bra och njut av det fina vädret - det ska vi göra!

Jag tar med datorn så det kanske blir nåt blogginlägg om jag hittar wi fi, annars hörs vi igen den 2:e juli.

Kommentarer :

#1: Grannemamman

Ahh, då bjuder ni på kaffe om vi tar en

mc-tur nån kväll? ;-)

skriven
#2: Lina

Ha det så bra! Kanon v för semester med tanke på vädret =)

skriven
#3: rebecka

ha en underbar vecka !!

skriven

Kommentera inlägget här :