Skumbad

Igår skulle Oskar spola upp ett bad till oss. Han satte sig vid datorn medan vattnet tappades upp, och glömde sen bort vad han gjorde. När jag kom in en stund senare såg det ut såhär - haha!


Men det är ju mysigt med skum, så jag klagar inte.

Idag blev Oskar och jag bjudna på middag hos Calle och Lina i Klippan. Jag lämnade Oskar (och ölbongen) där - pojkarna drar ju till Sweden Rock imorgon bitti! Så nu sitter jag här i en tom lägenhet och har ingen att prata med. Fast om det bara gäller några dagar kan jag tycka att det är ganska skönt att vara själv. Det blir värre när Oskar lämnar för Kosovo. Det kommer att bli sex låånga, ensamma vintermånader... Huga.

Okej, bloggläsare. Nu har jag en fråga till er. Ser det klokt ut att ha ett skärp om tunikan såhär? Oskar säger 'ja, absolut'. Själv tycker jag att man ser ut som en polsk folkdansare med puffärmar. Jag brukar köra tunikan au naturel, men idag kände jag för att piffa upp den lite. So come on, give us some feed-back!

Kommentarer :

#1: mor

Helt ok med skärp tycker jag!

skriven
#2: Grannemamman

Anna, sex månader går ganska snabbt och han får ju faktiskt troligen komma hem minst två ggr!!

Plötsligt är han hemma igen med sina galna upptåg...... =)

skriven
#3: moster

En mycket söt och vacker polsk folkdansare ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :