Studentfest

Igår kväll körde vi till Laholm för att fira kusin Johannes som tagit studeten.
Han var så stilig i kostym!


Presentöppning.


Familjen Broqvist körde från Ystad. Monica och Lena.


Bloggläsaren Christel och hennes dotter.


Mormor och morfar med sina barn. Ulf och Jan ser måttligt roade ut...


Fin bild på mormor och morfar - visst är de söta ihop?


Johannes och jag. Jag står på tå och ser ändå superkort ut bredvid :)


När jag kom hem var jag trött och frusen, så jag kröp ner i sängen med tidningar och en påse fruity fish. Mys!


Jag somnade tidigt och känner mig riktigt utsövd idag. Nu ska jag göra gröt, koka ägg och sen cykla till jobb. Är inte så sugen på att hoppa på hojen faktiskt - regnet vräker ner där ute. Nåja, det får det gärna göra, bara det blir uppehåll när vi ska på Julias student ikväll!

Kommentarer :

#1: Kristina

Vilka fina bilder.

Hoppas pa lika fina fina bilder fran julias student.

Saknar alla.

KRAM

skriven
#2: mor

En jättefin studentfest :))) Nu laddar vi för nästa...

skriven

Kommentera inlägget här :