Bildmaraton

Jag vaknade klockan fem imorse, igen. Eftersom jag inte har något annat vettigt för mig innan jag ska till frissan slänger jag upp ett gäng bilder till. Enjoy!

Maya Bay tidigt på morgonen.


Christopher och Kajsa.


Vår longtail.


Sista kvällen på Phi Phi.


Oskar och jag med Chalay, vår kompis.


Efter Phi Phi åkte vi till Ao Nang.


En pimpad longtail på Railay East.


Oskar på Railay West.


Ton Sai.


MMM Mangoshake!


Klättringsdags! Oskar och hans aussiekompis.


Here we go!


Lovely.


Jag lärde känns en spansk klättringstjej, Paula.


Oskar på väg upp.


Min man är snyggast i världen!


Vi paddlade kajak i mangroven.


Kajsa med vår guide Koko i bakgrunden. Han var ganska koko också.


Christopher och jag i en lagun.


En dag klättrade Oskar och jag upp till view pointen på Railay.
Railay West till vänster och Railay East till höger.


Stora löv på Ton Sai.


Apor på Ao Nang.


Denna apan var mätt och kastade sin banan.


Pojkarna åkte hem och Kajsa och jag drog till Ao Phra Nang.


Phra Nang är bon.


Très bon.


Vi solade oss.


Och latade oss.


Näst sista stoppet på resan var Hua Hin.


Vi gick till stranden och tittade på soluppgången varje morgon.


Morgongymnastik.


Kajsa på stranden.


Hua Hin Beach.





En latte sitter aldrig fel.


Kajsa på apberget.


Jag på Hua Hin Beach.


En av mina favvobilder. Tagen tidigt på morgonen.


Flower power.


Vi hann med några dagars shopping i Bangkok. Kajsa tyckte jag var lik den muslimska skyltdockan...


På Kastrup. Snorkallt.

Kommentarer :

#1: mor

Fantastisk resa!!! MEN... kan inte säga hur glad jag är att ni är hemma igen!!!

Kram

skriven
#2: Viktoria

Suck... Vilka underbara bilder!!!

skriven

Kommentera inlägget här :