Ringorm?

Någon som vet vad detta kan vara?


Min teori är ringorm. Det kom dagen efter jag kom hem från Thailand, och jag trodde att det skulle försvinna efter några dagar. Men nu är det över två veckor sen och jag börjar tröttna. Kliar gör det också. Jag ska försöka få en tid hos sköterskan i veckan, men det är ju lite knepigt för jag jobbar ju alltid.

Anyway, nu är det dags för sängen. Jag ska öppna imorgon så det blir väckning klockan fem. Men som sagt - hojta till om ni vet vad utslaget kan vara. Sånt brukar mammor, mormödrar och biologer ha koll på :)

Kommentarer :

#1: mor

Det ser inte överhängande allvarligt ut... Fråga Emma, hon kan nog sånt här!

skriven
#2: Anonym

Jag funderar på om det skulle kunna vara som vår vän Staffan, en sandloppa som lagt ägg i ditt ben. I så fall kläcks snart några hundra loppor ;-)

Samla i så fall några i en burk till Ola att titta på!! ;-) eller så är det ringorm...

skriven
#3: Elisabet Svärdh

Godmorgon Anna! Prova Lamisil, svampdödande som finns receptfritt på apoteket. Det är med största sannolikhet ringorm, det känns så som gammal brottarmorsa:)

skriven
#4: Anonym

Tack Lisa!!

skriven
#5: Elle

Lätt ringorm (hypokondriker är jvligt bra på sjukdommar) ;) Pusss!!

skriven

Kommentera inlägget här :