Rock climbing mm

Tiden rullar pa och jag har knappt haft tid att sitta vid datorn de senaste dagarna. Har kommer en snabb uppdatering!

Kajak i mangrovetrasken
En mysig utflykt dar vi paddlade bland mangroven och genom droppsstensgrottor, bjods pa god lunch och dagen avslutades med ett dopp i en sk naturlig pool - som sakert inte holl mer an 12 grader!

Klattringen
Oskar och jag hade en helt fantastisk dag - det ar verkligen sa grymt kul att klattra! Vi ar bagge sugna pa att fortsatta nar vi kommer hem. Tank vilken rolig grej att gora ihop, och vilka semestrar man kan aka pa!
Definitivt nagot att kolla upp :)

Vi klattrade med Wee Climbing school, som ocksa gor Deep Water Soloing Trips. Kolla lanken!! Jag hade gett nastan vad som helst for att testa, men jag tror inte Kajsa ar lika sugen. Hade Oskar stannat langre hade vi nog provat, men det far bli ett annat ar.

Sahar kan det se ut om man ar vaglig!


En mer human varaiant.


Railay
Igar hade vi en soft dag pa stranden eftersom det var Oskars och Christophers sista riktiga dag. Det var soligt och skont hela dagen, men pa kvallen smallde det till och blev varsta ovadret. Det askade och regnet fullkomligt vrakte ner. Ganska harligt, nar man satt inomhus.

Idag har vi bara hangt nere pa Ao Nang eftersom Oskar och Are ska ta bussen vid fyra. Trist som soren att lamna Oskar igen, men som tur ar ar det bara for en och en halv vecka denna gangen.

Skriver mer sen, nu ska jag ga och umgas lite med de andra!

Kommentarer :

#1: mor

Ibland är det tur att tiden är knapp :)

skriven

Kommentera inlägget här :