Shopping

I förmiddags åkte jag in till stan för att shoppa. Jag hittade en hel del.

Det blev ett par nya joggingskor av modellen Zoom Elite, som är helt outstanding om man (som jag) har väldigt smala fötter. Det är Nikes enda lättsko som är specialdesignad 'for narrow feet'.


Ett par nya träningslinnen hittade jag också.


Det blev även en vit vårkjol, ett svart baslinne, vit kofta och en snygg skjorta.


Köpte också två fina fotoalbum som jag ska sätta in semesterkorten i.
En riktig shoppingdag alltså :)

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för den släckta släktfesten i Köping.
Ska bli så kul att träffa Karin och Ola och mina underbara kusiner Julia och Klara!

Kommentarer :

#1: Nilsson

Snyggt Anna, nu blev jag också riktigt sugen på nya skor...! ha så trevligt ikväll! puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :