Thailand, Phi Phi

Kompisar vi träffade i Bangkok.


Efter 6 veckor fick jag äntligen träffa min Oskar igen!
Här på båten mot Phi Phi.


View pointen på PP.


Phi Phi Ley i morgondiset.


På väg till Long Beach i en longtail.


Long Beach.


Fin utsikt over PP Ley.


På väg ut i dykbåten.


Härligt svalt på morgonen. Christopher, jag och Marianne.


Marianne och Oskar.


Såå fint!


Oskar redo för att hoppa i plurret.


Även systrarna Ek.


Down we go...


Nemofiskar bodde i dessa böljande koraller.


Jag under ytan.


En sköldpadda som var ca 1 meter lång.


Kajsa.


Oskar fick inga lunchpauser. Istället fick han träna på att rädda folk.


Vi andra kunde bada och lata oss.


Puss på dig min räddningsdykare!


Som vanligt kan inte Oskar sitta och slappna av som vanligt folk gör.


På den vita klippan klättrade vi.


Vid klippan.


Klättra är något av det roligaste jag vet!


Guiden Judy, Oskar och Christopher.


Oskar var jätteduktig. Christopher också.


Kajsa där uppe i svart.


Solnedgång från view pointen.


En annan view point. Som ni kanske märkt gillar jag att traska i bergen och jag gillar view points :)


Hela gänget.


Vissa stod på händer.


Kajsa och jag.


Vi gick genom djungeln till en strand på andra sidan Phi Phi.


Den hette Rantee Bay.


Kristallklart vatten - lovely.


Nu får det räcka mer bilder för idag. Jag är trött och blogg.se börjar slöa ner sig. Kommer fler en annan dag. Då blir det Ao Nang och Hua Hin.

Kommentarer :

#1: Emmah

Helt underbara bilder! Vilken mästerfotograf! Men vad gör Oskar på båten? Måste säga att systrarna Ek på bilden i dykutstyrsel var väldigt lika. Har aldrig sett det innan.

skriven
#2: Anna

Oskar hänger sig ut utanfor båten och spänner armar och mage för att komma rakt ut. Svinjobbigt. Men sen e han ju inte riktigt som han ska heller :)

skriven
#3: Elle

Alltså vilken kvinna hon är den där Anna!!! Å så snygg oxå!!!

skriven

Kommentera inlägget här :