Tisdag en vecka senare

Ber om ursäkt för att bloggandet inte varit på topp den senaste veckan. Jag har så att säga haft fullt upp med att anpassa mig till vardagen.

Tråkiga saker som att handla och tvätta hann liksom nästan raderas ur mitt medvetande under tiden vi reste... Inte en måltid lagades på tio veckor och jag kan inte nog poängtera att jag ääälskar när någon annan lagar mat till mig!

Anyway, nu är jag back in reality igen, vilket innebär jobb, jobb och lite mer jobb. Bäst att passa på nu, för efter april vet jag inte hur mycket det blir av den varan. Jag har ju visserligen mina helger på Statoil men hade ju gärna haft ett fast schema dagarna däremellan. Så om någon läser detta och känner ett behov av att anställa en lagom snabb (och aningens pedantisk) kvinna i sina bästa år var god att hojta till!

En förälder till ett barn på min avdelning skissade detta fina porträttet av mig. Ganska likt va?


Nu ska jag återgå till att pyssla i lägenheten och kanske slänga mig i soffan och kolla på Patrik 1,5. Ciao!

Kommentarer :

#1: Emma

Så fin bild! Va roligt att få det =) Snälla människor det finns!

skriven
#2: Granneamman

Hej Anna! Mycket likt tycker jag det är!! Fin bild!

Välkomna hem förresten, till "Verkligheten" ;-)

Kram

skriven
#3: Emmah

Tjusig bild! Nu tycker jag att vi måste träffas snart! När kan du? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :