Grym helg

Nyss hemkommen från en underbar weekend i Köpenhamn. Nu är vi fulltankade med energi och redo för en ny vecka!

Emmas mysiga lägenget på Nörrebro.


Emma bjöd på middag när vi kom fredag kväll.


Lördag morgon - promenad genom stan. Här i Nyhavn.


Vinlunch!


Emma visade oss coola second hand-butiker och jag hittade denna fantastiska klänning som jag köpte.


Corona i Kongens have.


Sen mötte vi upp Emma och drack ännu mer öl. Haha!


Superhjälpen Sea-Man (i folkmun (hö hö) Semen)


Utsikt från Emmas lägenhet på sjätte våningen.


Laddad för kvällen. Tanken var att vi skulle gå på gayklubb för att finna en man åt René...


Men vi hade det så trevligt hemma att vi beslutade oss för att stanna inne. 
Oskar och René.


Emma och Oskar.


Godnatt!


Jag fick dessa fantastiska skor av Emma. De är för stora för henne. Ibland har man tur :)


Vi drog från Köpenhamn på förmiddagen och missade precis bussen hem vid tolv. Så vi traskade upp till parken vid Kärnan och la oss och solade ett par timmar.
Så skönt! Perfekt slut på en dejlig helg!

Kommentarer :

#1: mor

Haha, kanske ett par skor att springa high-heeled-loppet i på Örkelljungadagarna!!! Ser fram emot detta :)

skriven
#2: Kajsa

HAHA!!! Jag saknar bilden på oskar i korsett, dock! Nästa Köpenhamnsresa får jag komma med på! En länk till P3s hemsida vore på sin plats också. Jag ligger dubbel på golvet här hemma och lyssnar på De sa Jonte... Kramar

skriven
#3: Anonym

I LOVE SHOES!

skriven
#4: Elle

Okey! Inlägget innan var från mej, fina klänningar du har gummsi! ses den 23:dje :)

skriven

Kommentera inlägget här :