Härliga söndag

Jag låg på en filt nere på gräsmattan och läste innan. Men det blev så varmt att jag fick gå upp i lägenheten och svalka av mig. Det är ju rena sommarvärmen ute! Nu sitter jag här och mumsar i mig rester av gårdagens middag (mest den vita chokladkakan om jag ska vara ärlig). Snart ska jag, mamma, pappa och farmor köra till Ängelholm. Vi ska hälsa på farfar som ligger på sjukhuset och jag ska umgås en stund med Anna.

Pappa och jag imorse. Ser ni hur han drar in magen? Haha


Min snygga mor och jag gick runt sjön.


Sjön med Emmas hus rakt över.


Vi gick upp om Statoil för att hälsa på Kajsa och ta en kopp kaffe.

Kommentarer :

#1: mpster

haha, det där med att dra in magen är jag uppvuxen med, titta på gamla bilder på morfar, han såg alltid ut så...

skriven
#2: mor

Ja, Karin har rätt! Morfar håller in magen på vartenda kort när vi var små... tur det inte fanns digitalkamera då... det hade blivit jobbigt för honom, haha :)

skriven

Kommentera inlägget här :