Helgen del 2

Elle sov hos mig och imorse körde vi till Tyringe där Emmah bjöd på frukost.

Vi fick nypressade apelsiner - vilken lyx!


Oundvikligt foto...


Emmah hade dukat upp världens buffé till oss.


Efter frukosten gick vi en promenad genom Tyringe. I det blå huset bor Emmahs föräldrar.



Supertrion!


När Elle hoppat på tåget och jag sagt hejdå till Emmah körde jag hem till Oskar.
Vi gjorde lunch och gick sen en runda i solen.


Kolla förresten så skäggig min man har blivit. Han har sparat i 1 ½ månad och lär inte raka av det förrän efter Sweden Rock (3-6 juni).
Någon mer än jag som tycker han är lik Olof Mellberg?

Kommentarer :

#1: Beckman

Hej hej hoppas du bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

skriven
#2: Anonym

Hihihi :) Supertrevlig helg i skåne! Me like!!

skriven
#3: Josefine

Ja lite lik är han allt. hehe

skriven
#4: Josefine

Ja lite lik är han allt. hehe

skriven

Kommentera inlägget här :