Jobbhelg

Hela helgen har jag jobbat på Statoil. Jag pratade med min chef så nu ska jag jobba en helg i månaden istället för två. Skönt! Det blir för slitit att jobba tolv dagar i rad och bara vara ledig två dar alltid. Det gjorde jag hela hösten, men då hade jag ju resan att se fram emot. Nu ska jag ju 'bara' börja plugga...

Jobbhelg innebär Statoilfrukost - nybakad kanelbulle och latte - en klassiker!


Under helgen bokade Anna och jag in vår Oslotripp i sommar. Vi ska åka upp
fre-sön vecka 28 och hälsa på Pontus. På tal om storstadsweekends så drar Oskar och jag till Köpenhamn i helgen. Vi ska umgås med hans syster Emma och ha det gött. Härligt!

Ikväll är Oskar på bio med Calle. De ser X-Man eller nåt sånt macho. Jag var inte så sugen och jag tror att Calle är ett mer uppskattat sällskap till den typen av film. Istället har Kajsa och jag har gått en promenad och sen tränade jag en sväng. Nu ligger jag i soffan, äter godis och kollar på tv. Bra avslutning på en intensiv helg!

Kommentarer :

#1: emmah

Va roligt! Oslo är en väldigt fin stad! Jag var där för några somrar sedan... Och hoppas ni får trevligt i Copenhagen =) Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :