Och helt plötsligt...

... såg hon löv. Ja, det var precis vad som hände när jag cyklade hem till mor idag, med mina glasögon på. Jag upptäckte att jag kunde urskilja enskilda löv på träden - jag kunde till och med se konturer i löven! Jag såg vartenda litet grässtrå och detaljer i husfasader. Det var ganska coolt. Vanligtvis har jag bara brillorna när jag är på föreläsningar, kollar på tv eller är på bio. Men nu får det bli andra bullar. Det är ju skithäftigt att kunna se såhär bra!

Räkna med att ni får se mer av mig såhär.


Nu är jag så trött att jag nästan svimmar. Det har varit en grymt intensiv helg, med massor att göra på jobb. Om jag ska orka vara pigg och pedagogisk imorn bitti är det bäst att jag hoppar i säng. Bums.

Kommentarer :

#1: Elle

Hon e så snygg den där Anna!

skriven

Kommentera inlägget här :