Arbetsro?

Skrev klart tentan för ett par timmar sen. Skönt! Dock har jag inte haft mycket till arbetsro eftersom takreparationer pågår samtidigt som de gräver upp gräsmattan utanför mitt fönster. Det är ett jäkla oväsen med maskiner som kör fram och tillbaka. Varje gång maskinerna flyttar sig så piper de. Störande, men det finns större problem :)


Calle, fattar du vad de ska göra? Nu har de grävt ner massor med små röda pinnar också...

Nu ska jag cykla och träna, sen handla och därefter fixa mat till imorgon. Ska även slänga ihop en frusen cheesecake - den efterrätt jag tycker näst mest om i hela världen. Det godaste är glace au four.

Kommentarer :

#1: calle

e där berg eller jord... kan vara att dom har borrat o ska spränga lite berg, en laddning vid varje röd markering... ska säkert bli en byggnad där

skriven
#2: Anna

Jag gick och frågade. Det ska bli en scen tydligen. Perfekt, då kommer det att bli ännu mer oväsen... :)

skriven
#3: calle

haha perfekt

skriven

Kommentera inlägget här :