Gårdagen

Gårdagen var jättekul. Jag hade lagat lasagne för första gången sen jag flyttade hemifrån och Sofie och Kani fick vara försökskaniner. Och tro det eller ej, men det blev gott. Här kommer lite bilder.

Underverket :)


Vår lilla trio.


Växjös sötaste flickor!


Jag ville låna lite hår av Sofie. Hon har så mycket och jag så lite.


Vid tio gick Sofie och jag bort till Sivans och dansade medan Kani var trött
(och klok) så hon gick hem. Vilka av oss som var piggast på seminariet åtta imorse behöver jag nog inte tala om...



Kommentarer :

#1: Christel i Halmstad!!

Hej Anna! För ett litet tag sedan skrev du att du hade hittat isbjörnar som var ofantligt dyra, nu har jag hittat liknande på Jula. Gå in på deras hemsida och se ifall du hittar dessa björnar där. Jag var på Jula i Halmstad idag och då fanns det två olika storlekar där, i lite lägre prisklasser. Lycka till, Christel!

skriven
#2: Anna

Haha, vad härligt Christel! Ska gå in och kolla direkt. Kul att du skrev till mig förresten!

skriven
#3: Christel i Halmstad

Det har jag faktiskt gjort en gång förut angående en blomma på din tavla, det var den gången som jag postade inlägget typ sju gånger. Hihi!!

skriven
#4: Anna

Jag vet. Hehe...

skriven

Kommentera inlägget här :