Nya vanor

Det börjar kännas att Oskar varit borta ett tag. Jag har skaffat mig nya vanor.
Jag diskar numera genom att spola upp vatten i diskhon, som Oskar brukar göra. Jag kommer på mig själv med att kolla på program som "Dödlig fångst" (om krabbfiske i Berings hav), äta mackor med chilisås som enda pålägg och ha full kontroll på bilen. Ni som känner mig vet att det är väldigt olikt mig. Jag har skapat ett Oskar-beteende och det känns ganska bra. När jag sitter klistrad framför Dödlig fångst sent på kvällarna känns det som vi är lite nära :)

Deadliest Catch - ganska kul machoprogram.


Oskar vill jobba på en sån här båt. Det får han inte. Han är i Kosovo istället :)

Kommentarer :

#1: calle

vill du verkligen äta mackor a la svärdh så prova knäckebröd med ketchup och majonäs! oskars favorit som barn....

skriven

Kommentera inlägget här :